dijous, 10 de febrer de 2011

Comença la temporada 2011!!!

Ara ja fa dies que no escric!!! Han passat moltes coses moltes bones, però alguna també de dolenta.
Ja tinc a casa la nova adquisició de la família, la Cannondale supersix amb un Ultegra complert i unes Màvic Ksyrium Èlite, amb un pes de 7Kg!!!!


Quina Màquina!!! Qui deia que no era tanta la diferència que donava la bici!!!!
El petit problema que he arrossegat desde finals de la temporada passada, ha estat una Fascitis plantar. Això ha fet que hagués d'estar sense córrer quasi dos mesos!!!
Durant aquest temps, he aprofitat per disfrutar de la meva filla, la meva dona i matxacar una mica la natació.
Després de les vacances de Nadal, vaig començar a entrenar amb el grup del Triatló Blanes, després de recuperar-me del genoll.
El dia 30 de Gener ja tenia ganes de competir una mica i vaig anar al Duatló de muntanya de Folgueroles on vaig patir de valent la falta d'entrenament, però va molar molt!!!
El 6 de Febrer vaig anar a córrer la Mitja de Granollers, la vaig fer servir com a entrenament de llarga distància amb un temps de 1h 42min 52seg.
Ara començarem a preparar els triatlons i el primer serà el B de Banyoles. Per preparar-lo participaré al duatló de Banyoles i Vic, si la feina m'ho permet.